FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Zamówienie
Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.
Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.
Numer zamówienia w formacie "PXXXXXX" (np. P924311, P922201), powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio na maila kontakt@pelie.pl lub kontakt przez nasz formularz kontaktowy.
Metody płatności
Za zamówienie możesz zapłacić:
- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU lub Przelewy24,
- szybką płatnością mobilną BLIK,
- szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- tradycyjnym przelewem na rachunek: 19 1140 2004 0000 3202 8005 8808 podając w tytule numer zamówienia.
W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.
Prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.
Przykładowy tytuł: Anna Nowak, ul. Złota 1/10, 01-234 Warszawa, Polska, anna.nowak@gmail.com P928090
Zmiany w zamówieniu
Zamówienie może zostać anulowane w przypadku, gdy nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania zamówienia prosimy nie zwlekać i poinformować nas o tym najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@pelie.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@pelie.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.
Reklamacje
W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila kontakt@pelie.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.
Wysyłka i dostawa
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów, standardowa dostawa jest DARMOWA
Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub InPost. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.
Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.
Zamówienie możesz śledzić na stronie: https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.
Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.
Czas dostawy
Większość zamówień dociera w ciągu 10 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa się wydłuża, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.
Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.
Spokojnie, numery przesyłek aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni, prosimy wówczas o kontakt.
Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie mamy w Polsce własnego centrum logistycznego.
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.